Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko administratora w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami nie wybrano żadnej złożonej oferty.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
administrator
w Wydziale Administracji i Zarządzania Nieruchomościami
(pełen etat)
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie: preferowane zarządzanie nieruchomościami / gospodarowanie nieruchomościami
- znajomość ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, ustawy kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- biegła obsługa komputera i programów Microsoft Word i Excel
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie techniczne ogólnobudowlane oraz staż pracy na stanowisku związanym z administrowaniem budynkami
- znajomość problematyki wspólnot mieszkaniowych
Wymagane niezbędne cechy osobowościowe i predyspozycje:
- łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, umiejętność logicznego myślenia i współpracy w zespole, cierpliwość w kontaktach z klientami, łatwość rozwiązywania konfliktów, terminowość, poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność organizacji pracy
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podstawowe obowiązki na stanowisku administratora:
- bieżąca obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości
- przygotowywanie, realizacja i monitorowanie prac remontowych na nieruchomościach
- przygotowywanie materiałów do rocznych zebrań właścicieli oraz zwoływanie i obsługa tych zebrań
- udostępnianie właścicielom wszelkich informacji
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie
- przygotowywanie projektów i korekt planu gospodarczego w formie planu rzeczowo – finansowego
- przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego i rozliczeń funduszu remontowego
Informacje dodatkowe:
- zapewniamy możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- planowana data zatrudnienia: 01.06.2017 roku
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 maja 2017 roku na adres: e-mail: zarzad@supekom.pl z podaniem stanowiska lub pocztą na adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów. Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Juryk pod nr tel. 68 385 24 07.
Kandydaci, którzy złożyli aplikację i spełnili wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do II etapu – rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu wiedzy, które zostaną przeprowadzone w miesiącu maju br.
Prosimy o zamieszczenie na aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.